U discu di taglio hè fattu di resina cum'è legante, supplementatu da una maglia di fibra di vetru, è cumminatu cù diversi materiali. E so prestazioni di taglio sò particularmente significative per i materiali difficiuli da taglià cum'è l'acciaio alliatu è l'acciaio inox. I metudi di taglio à seccu è à umitu rendenu a precisione di taglio più stabile. À u listessu tempu, a selezzione di u materiale di taglio è a durezza migliora l'efficienza di taglio è riduce i costi di pruduzzione. Ma durante u prucessu di taglio, ci ponu ancu esse incidenti per brusgià i pezzi di travagliu.
Cumu pudemu evità e brusgiature durante u prucessu di taglio, chì ponu influenzà l'efficienza di taglio troppu bassa?
1. Selezzione di durezza
Sè a durezza hè troppu alta, a struttura metallografica di u materiale serà brusgiata, è a microstruttura di u materiale ùn pò esse testata currettamente, ciò chì provoca errori; sè a durezza hè troppu bassa, a lama di taglio serà bassa è perderà u valore. Per prevene brusgiature è affilature durante u prucessu di taglio, basta à testà a durezza di u materiale è l'usu currettu di u refrigerante.
2. Selezzione di materie prime
U materiale preferitu hè l'ossidu d'aluminiu, è u carburu di siliciu hè preferitu per taglià materiali non ferrosi è non metallichi. Siccomu u materiale d'ossidu d'aluminiu utilizatu per taglià materiali metallichi ùn reagisce micca chimicamente cù i cumpunenti chimichi in u metallu, hè beneficu per u tagliu. I metalli non metallichi è non ferrosi anu una bassa attività chimica, mentre chì i materiali di carburu di siliciu anu una attività chimica più bassa paragunata à l'alumina, migliori prestazioni di tagliu, menu brusgiature è menu usura.
3. Selezzione di granularità
Sceglie una dimensione di particelle muderata hè benefica per u tagliu. Sè hè necessaria una affilatura, si pò sceglie una dimensione di granu più grossa; sè u tagliu richiede una alta precisione, si deve sceglie un abrasivu cù una dimensione di particelle più fine.
Data di publicazione: 16-06-2023
